Dit kan online maar is afhankelijk per activiteit. Dit staat duidelijk aangegeven. Voor vragen kun je contact opnemen met de GOGO reisleiding. De contactgegevens vind je in Mijn GOGO en de GOGO app (zichtbaar vanaf 1 dag voor vertrek).
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
- Is het mogelijk mijn geboekte excursie te annuleren of wijzigen?
- Ik ben mijn betalingsbewijs / voucher van mijn excursie kwijt. Wat nu?
- De transferbus voor mijn excursie is nog niet op de afgesproken tijd aanwezig. Wat nu?
- Ik heb geen bevestigingsmail gehad / ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld tijdens het boeken van mijn excursie. Wat nu?
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.