Het is tot 24 uur voor het plaatsvinden van de activiteit mogelijk om kosteloos te annuleren. Bij annulering door ziekte (binnen 24 uur) dien je een doktersverklaring aan te kunnen tonen. Neem in beide gevallen contact op met de reisleiding om de mogelijkheden te bespreken. Indien je via een betaalverzoek betaald hebt, dan wordt het bedrag automatisch teruggestort op jouw rekening. Indien je cash betaald hebt, ontvang je de betaling cash retour van je reisleiding.
Ook voor het wijzigen van je activiteit kan je contact opnemen met de reisleiding ter plaatse.
Het telefoonnummer van je reisleiding vind je terug in Mijn GOGO en de GOGO app (zichtbaar vanaf 1 dag voor vertrek).
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.