De activiteit wordt uitgevoerd door een lokale partner / activiteitverschaffer van GOGO. Voor vragen, opmerkingen of klachten kun je contact opnemen met de GOGO reisleiding. De contactgegevens vind je in Mijn GOGO en de GOGO app (zichtbaar vanaf 1 dag voor vertrek).
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
- Is het mogelijk mijn geboekte excursie te annuleren of wijzigen?
- Ik ben mijn betalingsbewijs / voucher van mijn excursie kwijt. Wat nu?
- De transferbus voor mijn excursie is nog niet op de afgesproken tijd aanwezig. Wat nu?
- Ik heb geen bevestigingsmail gehad / ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld tijdens het boeken van mijn excursie. Wat nu?