De activiteit wordt uitgevoerd door een lokale partner / activiteitverschaffer van GOGO. Voor vragen, opmerkingen of klachten kun je contact opnemen met de GOGO reisleiding. De contactgegevens vind je in Mijn GOGO en de GOGO app (zichtbaar vanaf 1 dag voor vertrek).
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
- Is het mogelijk mijn geboekte excursie te annuleren of wijzigen?
- Ik ben mijn betalingsbewijs / voucher van mijn excursie kwijt. Wat nu?
- De transferbus voor mijn excursie is nog niet op de afgesproken tijd aanwezig. Wat nu?
- Ik heb geen bevestigingsmail gehad / ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld tijdens het boeken van mijn excursie. Wat nu?
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.