Kan ik een preferentie (voorkeur) doorgeven?

Gewijzigd op Do, 5 Dec om 5:41 PM

GOGO wil natuurlijk zo veel mogelijk voldoen aan speciale wensen die bij boeking kenbaar worden gemaakt. Hiervoor is de medewerking van de accommodatie nodig. In de praktijk blijkt dat de accommodatie niet altijd kan beantwoorden aan een voorkeur, houd daar rekening mee. Een voorkeur kan dan ook niet altijd worden toegezegd.


In boekingstap 3 kun jij specifieke voorkeuren aanvinken. GOGO zal deze doorgeven aan de accommodatie. Heb je al een boeking gemaakt en wil je een preferentie doorgeven? Neem dan contact met ons op. Onze contactgegevens vind je onderaan deze pagina.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.