Waarom zie ik niet alle reizigers staan als ik stoelen wil reserveren?

Gewijzigd op Do, 5 Dec, 2024 om 5:40 PM

Het kan voorkomen dat je niet alle reizigers ziet staan. Dit kan te maken hebben met een latere bijboeking en/of een aanpassing in de persoonsgegevens. Wil je voor alle personen een stoelreservering maken? Probeer dan eerst in te loggen met de achternaam van een van de reizigers die niet zichtbaar is. Lukt het daarna nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. Onze contactgegevens vind je onderaan deze pagina.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen