-
Hoe kan ik mijn voucher gebruiken?
-
Wat is een SGR Corona-voucher?
-
Wat is een GOGO corona-voucher?
-
Wat is de waarde van mijn voucher?
-
Waarom staat mijn voucher niet meer op Mijn GOGO?
-
Wat betekent de vervaldatum op mijn voucher?
-
Ik wil mijn SGR dekking behouden, wat moet ik doen?
-
Kan ik mijn voucher aan iemand anders overdragen?
-
Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?
-
Mijn voucher is vervallen, wat nu?
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-20:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-20:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.