Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?

Gewijzigd op 13 Oct 2023

Vanaf 6 maanden na de uitgiftedatum van jouw SGR-coronavoucher kun je gemakkelijk jouw verzoek tot uitbetalen doen via Mijn GOGO.  Klik op de voucher onder ''bekijk jouw voucher''. Onder jouw voucher zie je de mogelijkheid voor 'voucher behouden of terugbetaling aanvragen' en vervolgens doorloop je de stappen. Nadat je jouw verzoek hebt ingediend, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. De terugbetaling van de (resterende) voucherwaarde wordt dan uiterlijk binnen een jaar na de uitgiftedatum van de voucher terugbetaald. Een eventuele toegevoegde bonus wordt niet uitbetaald en is alleen te gebruiken voor nieuwe vakanties. Jouw (resterende) voucherwaarde is gedurende deze tijd gedekt door SGR wanneer het een SGR coronavoucher betreft. Ondertussen is de voucher nog steeds te gebruiken. 

Als jouw voucher nog geen uitgiftedatum heeft van minimaal 6 maanden geleden, dan is het nog niet mogelijk om jouw voucher uit te laten betalen. Zodra de uitgiftedatum van jouw voucher ook minimaal 6 maanden geleden is, kun je jouw verzoek tot uitbetaling bij ons indienen.


In de 10e en 11e maand na uitgiftedatum ontvang je van ons een e-mail met daarin meer informatie over het indienen van een terugbetaalverzoek of gebruik te maken van een aanbieding.


Is jouw voucher al verlopen en heb je nog geen terugbetaalverzoek ingediend via Mijn GOGO dan verzoeken we je dit alsnog te doen via Mijn GOGO. Je ontvangt dan binnen 2-4 weken het geld terug.


Let op: heb jij een voucher ontvangen naar aanleiding van een omboeking omdat jouw nieuwe vakantie goedkoper was dan jouw oude vakantie? Dan kun je voor dit type voucher vanaf 3 maanden na de uitgiftedatum jouw betaling terugvragen. Je ontvangt dan binnen 4 weken jouw geld terug.





Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:


maandag-vrijdag: 09:00-20:00

zaterdag: 10:00-17:00

zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.