Je ontvangt van ons 1 voucher die geldig is voor zowel de heen- als terugreis. Je hoeft jouw voucher op de heenreis dus niet in te leveren.
Het komt soms voor dat de datum voor de transfer terug gelijk is aan die van de transfer heen. Dit levert geen problemen op tijdens jouw vakantie. Wij kunnen dit momenteel helaas ook niet wijzigen. Onze vertegenwoordiger en de transfermaatschappij is op de hoogte op welke dag jij terugreist. Op die dag zal je ook gewoon gebracht worden naar de luchthaven.
Het is belangrijk dat je je meldt bij de reisleiding op de luchthaven. Zij verwijzen jou naar de juiste transferbus.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
- Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn voucher en mijn geld terugvragen, wat nu?
- Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?
- Ik heb een terugbetaalverzoek ingediend voor mijn voucher. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
- Hoe kan ik mijn voucher gebruiken?
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-20:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-20:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.