Betaal je direct na de boeking via iDeal of Creditcard, dan is de betaling niet verwerkt op jouw factuur.
Het duurt een paar uur voordat de betaling verwerkt is in jouw boeking. De factuur versturen wij direct na de boeking, hierdoor is de betaling daarop niet zichtbaar.
Je ontvangt per mail een bevestiging als de betaling ontvangen en verwerkt is in jouw boeking. Ook kun je in Mijn GOGO kijken of de betaling verwerkt is. Je ziet dit onder het kopje 'betaling'.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.