Je kunt voor de meeste vluchten direct na het boeken stoelen reserveren tegen betaling. Dit is mogelijk tot 4 dagen voor vertrek. Zijn jouw vluchttijden nog niet bekend? Dan is het nog niet mogelijk om stoelen te reserveren. Check op een later moment of jouw vluchttijden bekend zijn zodat je stoelen kunt reserveren. Let op: heeft jouw vluchtnummer 4 cijfers en begint deze met een 0, dan is het niet mogelijk om stoelen te reserveren.
Hoe reserveer je een stoel?
1. Ga naar de selfservice van Sky Express
2. Log in met jouw boekingsnummer en vertrekdatum
3. Doorloop de stappen van de stoelreservering
4. Betaal de stoelreservering direct aan Sky Express. Let op: het is alleen mogelijk om te betalen met een Visa of Mastercard creditcard. Vanuit Sky Express ontvang je een bevestiging van de stoelreservering per mail
Uiteraard is een stoelreservering niet verplicht. Houd er wel rekening mee dat wanneer je geen stoelen reserveert, Sky Express niet kan garanderen dat jouw gehele reisgezelschap naast elkaar zit op de vlucht.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.