Wanneer gaat het halfpension of het all inclusive in?

Gewijzigd op Do, 5 Dec om 5:42 PM

De verzorging gaat altijd in op de dag van aankomst bij het diner en eindigt op de dag van vertrek bij het ontbijt.

Door vluchttijden kan het zijn dat je geen gebruik kunt maken van het diner bij aankomst of ontbijt bij het vertrek. Dit kan voorkomen, GOGO geeft hier geen vergoeding voor.

Het kan ook voorkomen dat je al vroeg op de bestemming bent of de laatste dag laat vertrekt. Wil je dan langer gebruik maken van de verzorging, dan kun je dit ter plaatse regelen. Houd er rekening mee dat dit vaak tegen betaling is. GOGO kan dit helaas niet voor je regelen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.