Het is noodzakelijk dat de naam op jouw ticket volledig overeenkomt met jouw eerste voor- en achternaam op jouw paspoort of ID-kaart. Heb je meerdere voornamen, dan hoef je deze niet te vermelden.
Daarnaast is het belangrijk dat je geen leestekens gebruikt, deze worden namelijk niet goed geregistreerd bij de luchtvaartmaatschappij.
Geef tijdens het maken van de boeking de achternaam op die vermeld staat op jouw paspoort of ID-kaart. Bij dames staat de meisjesnaam dikgedrukt in het reisdocument. Dit is dan ook de naam waarop je reist.
Staat jouw naam niet goed vermeld in jouw boeking? Dan pas je deze tot 5 dagen voor vertrek gemakkelijk zelf aan via Mijn GOGO. Open jouw boeking en klik op 'Bewerken' bij de reiziger waarvoor je de naam moet aanpassen. Lukt het niet via Mijn GOGO? Neem dan contact met ons op. Onze contactgegevens vind je onderaan deze pagina.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +31102802291. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-20:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.